fredag

2010-07-09 @ 17:52:20



Ikväll är det alltså stadsfesten med Johanna som gäller. Känner mig mer och mer taggad. I morse då jag steg upp ösregnade det och mitt festivalhumör sjönk ganska snabbt, men nu börjar jag bli på lite bättre humör.
Men för att ens våga gå utanför dörren måste jag ta och ta bort gårdagens smink som jag glömde ta bort igårkväll. Vad jag ska försöka gör med mitt kråkbo till hår är dock oklart än så länge.
Och min outfit är för tillfället också lite oklar. Den stora frågan är om jag ska ta strumpbyxor under shortsen eller inte. Det får vädret bestämma och just nu kommer det in lite solljus i mitt rum så det kanske blir bara ben ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0