lördag

2010-07-31 @ 13:13:52
Mina sista stackars dagar som är kvar av sommarlovet regnar bort. Hade hoppats på lite sol så jag har kunnat få lite färg på min fortfarande alldeles för bleka kropp. Men icket, för på måndagmorgon klockan 06.00 stiger jag förmodligen upp, med betoning på förmodligen, och jobbar arslet av mig i tre veckor och sen är det dags för skola. Nog om detta nu.
Det börjar vara dags att kliva upp ur sängen och börja på dagens stora uppdrag: städa.
Varför tar jag initiativet till detta då? Jo för igår då jag gick in i mitt rum för att gå och lägga mig så ser jag något på mitt golv som gör att jag snabbare än blixten hoppar upp i min säng och stirrar skräckslaget på vad jag trodde var en liten mus, men som vid närmare granskning visade sig vara en alldelens vanlig dammråtta som fått ligga och samla damm liiite för länge. Då tog jag beslutet att städning nog var högst aktuellt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0