måndag

2010-07-05 @ 11:02:07
Sitter nu i den stooora staden. Vi kom som sagt hit i fredags och under lördagen och söndagen har vi hunnit med att nästintill avlida i värmen. Det har varit ca 30 grader och stekande sol och vi har gått runt på stan, bland det värsta jag gjort. Men vi har även hunnit med att åka ut till fjäderholmarna och se århundradets sämsta teater, Har ni fest eller? Kan säga såhär en stor del av föreställningen satt jag och granskade mina otroligt kluvna hårtoppar och i mitten av andra akten lyckades jag äntligen sticka hål på min blåsa under stortån. Det bevisar ju att skådespelarna var ganska dåliga på fånga uppmärksamheten på sin publik!

Igår åt vi på världens bästa thairestaurang som ligger på söder. Sedan vandrade vi vidare mot gamla stan för efterrätt, en Ben and Jerrys glass. 

Känner att det här inlägget blev allt annat än intressant så jag tror att jag avslutar inlägget och går och klär på mig så jag är klar innan mamma och pappa kommer tillbaka. Pappa är hos en napprapat och fixar ryggen, han pallar inte tempot vi håller helt enkelt! Orutinerat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0