nej nej och åter nej..

2010-07-31 @ 15:18:07
Jag fick nått energiryck och fick för mig att städa hela huset. Sagt och gjort, då det var klart skulle jag gå upp och ta en dusch. men vad möter mig? Jo ett väldigt ostädat rum, det vill säga mitt. Bara att börja röja upp från golvet som knapp syntes på grund av alla kläder, väskor, påsar och gud vet vad. 
Hade tänkt lägga upp en före/efter bild men ändrade mig i sista stund. "vill jag verkligen att folk ska få se hur grisigt och ofräscht rum jag har?"
Nog för att en "före-bild" ska vara ofräsch och risig, men nån gräns finns det nog för vad som är tillåtet.

Dessutom hatar jag för tillfället suffle-knappen på spotify. Den har tydligen bestämt sig för att spela dom allra sämsta låtarna på min lista? Vaddå Lars Winnerbäck, då man tydligen hellre vill lyssna på Anna Bergendahl? Shuffle kan ta sig.


pfft, vaddå äggskalle?
Gissa vad som finns under denna vackra mössa? Ett ansikte som är för fult, äckligt och risigt för att visas offentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0