söndag

2010-07-18 @ 14:13:17

Halvdålig uppdatering, men dom senaste dagarna har jag faktiskt brytit gamla mönster och för en gångs skull gjort något. Fredag och lördag har jag vart i boviken med Ida, Jocke och Ante. Det blev att gå runt på stranden, bada, åka båt och den stora höjdpunkten, se på då Ida försöka sig på att åka vattenskidor. Dock fick hon sig aldrig upp på benen, men hon fick roa oss ett tag i alla fall med sina tappra försök.

Gårkvällen spenderades i yttervik med maja och linnea. Där blev det också bad, grillning och annat mys.
Ikväll blir det att styra mot farmor och farfar för att äntligen få äta rödning som jag tjatat på att få äta i ungefär ett halvår.


Detta är då mitt vackra getingstick som jag fick då jag körde moppe.
Ser ut som att mitt lår är gigantiskt...måste börja träna snart!! No more fat!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0