torsdag

2010-07-15 @ 21:43:10
Jahap, mina fullspäckade dagar rullar på som vanligt, har så otrooooligt mke att göra att jag funderar på när jag ska hinna göra allt. Fast nää nu ljög jag...mina dagar fortsätter i fläskets tecken dvs sitter hemma vid datorn och nån gång sitter jag ute och solar. Och då jag har tråkigt äter jag vilket i sin tur resulterar i små icke söta valkar, vilker ger mig dåligt samvete över att jag inte tränar ett nå. Enda motionen jag får är då jag går till och från kylskåpet...eller okej så farligt är det inte, men jag borde definitivt rör på flärret lite grann innan skolan börjar. Men då finns det en hake och det är att jag har inte cash nog att köpa träningskortet som kostar fyra tusen. Men efter tre veckor med ogräsrensning och plantering av blommor så har jag förhoppningsvis en nice solbränna och lite mer pengar.

För omväxlingsskull så har jag faktiskt lite planer för morgondagen, ska dra ut till boviken på beach soccer med Julia och Ida. Dock ska det regna, så fort jag planerar nått så kommer detta jävla väder och förstör.

Men nej det här har jag inte tid med, måste ju fortsätta med att göra absolut nada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0