måndag

2010-07-26 @ 22:23:30
Sitter just nu och försöker planera mitt och Johannas nyttiga liv som kommer att återupptas då skolan börjar. Då kommer vår tid med myskvällar bestående av godis, chips, glass och läsk vara over and out för vår del. Dessa godsaker kommer då att ersättas med frukt, nötter och måltidsdryck!
Att jag i detta nu sitter och väntar på mina muffinsar som är i ugnen är ju förstås helt oväsentligt eftersom skolan inte börjat än. Men innan skolstarten måste frysen och skafferiet rensas på eventuella onyttigheter och godsaker innehållande för stor mängd socker! Även ett träningskort måste införskaffas!



Nu ska jag ta och trycka i mig en muffins sen ska jag dejta min kärlek, soffan. Jag tror vi ska ta och se en film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0