you´re so ugly when you cry

2010-07-27 @ 19:21:49
Tänkte börja det här inlägget med att säga nått så intressant som att jag har muskelryck precis vid näsan. Anledningen till att jag berättar det är för att jag inte kan tänka på nått annat, det är grymt störande och jag kan inte göra något åt saken heller!



Sitter också och funderar över dessa godingar som jag beställt hem från H&M. Dom var inte alls som jag tänkt och i den vita såg jag ut som en kontorsråtta som missbedömt sin klädstorlek med några storlekar. Den svarta var helt okej, snäppet bättre än den vita i alla fall och den kostade ju i princip ingenting heller så whatever.

Nu blir det att kuta upp till duschen innan supersize vs superskinny börjar. Älskar att se på feta människor som inte inser själva att dom verkligen är supersize, sen vräker dom i sig fet mat och blir ännu fetare. Patetiskt. Tänk att mat kan vara som droger för vissa. Otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0