Fredag

2009-08-21 @ 15:31:26

Ojojoj, här ändras mina planer för kvällen minut till minut känns de som.
Riktigt från början vare tänkt att jag skulle vara med Jonna och se Anna Pihl, men den lyckosten ska till Piteå, så då blev det inget med de, så då tänkte ja att jag kunde följa mamma och pappa till farmor och farfar, har inte träffat dom på hela sommaren typ. Men då kände ja såhär, de är sista helgen på sommarlovet, då vill ja ha kul! Så då tänkte jag och Maja höra vad pojkarna (emil och tim) skulle göra i kväll, men tim ska till pite och emil skulle va me nån, så då gick inte det, så efter många om och men blir det suring hos farmor och farfar i kväll, Inte det roligaste man kan göra en sista fredagkväll innan skolan börja, men men.

Var ju som sagt i Bure i onsdags, mke trevligt måste jag säga =)

Faaan så snygga man kan vara.......

Nej nu ska jag väl ta och duscha och göra mig klar...ha så kul i kväll, ni kommer men stor säkerhet ha roligare än mig!

Kram (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0