Lördag

2009-08-15 @ 12:43:07

God morgon kära läsare!
Solen skiner, klarblå himmel, helt vindstilla och 30 grader varmt.....vaknar, tittar ut, ser det underbara vädret, äter en liten frukost, tar på bikinin, lägger sig ute i det härliga vädret och bara njuter av det fina sommarvädret. Så hade min tillvaro sett ut om jag spenderat denna 15 augusti på Mallorca!
Nu är min verklighet en helt annan den här dagen.
Sol och moln, absolut inte vindstilla och ca 16 grader. Sitter inne med långbyxor och tjocktröja och avundas dom människor som faktiskt är på varmare breddgrader just nu!

Har som smått börjat peppa inför i morgon då boviken med Emil, Tim och Maja står på schemat. Men som vanligt kommer vädret, enligt yr.no, vara aningens kyligt. Nämligen 13 grader och regn. Så att sitta inne i husvagnen och se film och göra det bästa av situationen är nog det som gäller för oss.
Som ni kanske märker börjar jag vara otroligt less på att det ska vara så jävla kallt hela tiden!! I natt vid 2 var det 9, jag upprepar 9 jävla grader! Okej, nu har jag ägnat dom begränsade rader jag har för klagomål! Så inget mer klagomål det här inlägget!


Jaa, jag borde inte påminna mig och ni som har orkat läsa ända hit, att skolan börjar om exakt 9 dagar. Så nu tänkte jag ta vara på dom sista stackars dagar som är kvar av sommarlovet och ha riktigt kul!!
Och det inkluderar inte bloggen. Så det kanske blir ett, möjligen två inlägg innan skolan börjar om!

Kram (L)


Kommentarer
Postat av: Heffa

hej=D

2009-08-18 @ 12:09:56
URL: http://heffaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0