Lördag

2009-08-08 @ 19:30:57
Jaa är nu alltså i huvudstaden.
Bilresan ner gick väl sisådär, var otroligt drygt och nån mil nedanför umeå hade det hänt en olycka så de var bilkö, så då satte vi oss och sola typ mitt på E4an. var ju otroligt varmt igår, så det var väl ingen hit att åka bil direkt.
I dag har vi vart på stan och shoppat, vart bara en tröja från weekdays och dust it, ett slags pulver till håret som gör att man får jättemke volym. Vart inte någon långdags shopping idag eftersom vi hade bord på en thailändsk restaurang vid 4. Var otroligt gott och jag lärde mig äta med pinnar, haha.

I morgon skulle vi tydligen på nått Titanic museum och kanske på Gröna Lund. Är inte överpeppad på det men,...skulle ju helst av allt gå på stan och shoppa alla dagar men.
På måndagkväll ska vi iväg på en kryssning, känns väl inte heller som de roligaste man kan göra....fast jag kommer säkert ha en annan åsikt då vi kommer i land igen eftersom de är köpcenter, soldäck, spa och massa mer på båten så jag ska sluta vara så negativ. Är hemma redan dagen efter, så man är ju som bara ombord ett dygn ungefär.
Sen på onsdag blire hemfärd! är väl det jag längtar mest efter just nu!

Båten vi ska åka med :)


Ska väl ta och gå upp och vara liiiite social nu.




















Älskar dig!

Kram (L)

Kommentarer
Postat av: Tim

Älskar dej oxå Lisa!



kom hem jag saknar dej som faan :(<333

2009-08-09 @ 22:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0