Söndag

2009-08-09 @ 21:12:54
Ännu en dag i huvudstaden avklarad.
Blev ganska lugn dag i dag, var på Titanic museet, som faktiskt var ganska så kul, man fick veta ganska mke faktiskt!
Var inte inne i stan så länge för jag hade/har ont i huvudet så vi for hem så jag fick lägga mig en stund.
Har pratat med Maja, Tim och Martin som är på campingen ikväll....jag vill också vara där *snyft*
Men men,i morron blir shopping några timmar sen ska vi ju på kryssningen.....Blir säkert kul!


Får väl hoppas att det inte slutar såhär!?

Ska ta och lägga mig framför tvn nån timme, sen blir det nog att sova faktiskt!!

Kram (L)

Kommentarer
Postat av: Tim

man kan juh alltid hoppas :]<3<3<3<

2009-08-09 @ 22:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0