Söndag

2009-08-02 @ 16:18:29
Är nu hemma i stan efter en helg i Boviken :)
Har vart med Jonna hela helgen typ, mke kul måste jag säga =D
I fredags var ju hela min family at Jonnas place och grillade osv. Jag och Jonna hade hyrt Kenny Starfighter så vi såg den. Egentligen helt värdelös film, men våran humor har så jävla låg nivå att vi skratta åt allt i den typ. Men vi hade riktigt kul =D

Och igår på dagen gjorde jag inte så mke, låg inne i husvagnen och åt ben and jerry´s.....jag kommer bli tjock!
Sen fick vi låna Mickes vattenskoter så jag och pappa for ut och körde =D
Sen på kvällen for jag till Jonna igen och det vart rätt lugnt, badade, for till campingen så film typ :)

Var väl ungefär min helg det.
Tack Jonna för att du ger mig en andra chans, <3
Och tack för att du lyste upp den här helgen fastän jag bara ville ligga inne och tycka synd om mig själv!<3
Älskar dig <3



<Slickad katt


Vill tillbaka!!

Kram (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0