tisdag

2009-08-04 @ 16:35:17
Jahap mina nästan icke existerande läsare av denna blogg i dag har jag vart i Byske med Maja. Var väl sådär, inte nån värme direkt, vi höll oss mest inne i bastun, badkrukor som vi är.
Igår var vi hos Jonna i Boviken, hade picknick ute på hällorna, var verkligen jättefint, men vi kunde tyvärr inte stanna där speciellt länge eftersom Maja höll på få ett nervöst sammanbrott pga av att hennes mobil blivit vattenskadad.  Men jag tror att den klarade sig i alla fall.
Sen blev det Beck och lite annat på kvällen. Somnade väl där vi 3 kanske.
Eftersom vi skulle till Byske i dag så vart det ingen sovmorgon, utan vi steg upp vid 10.

Nu kommer en dålig nyhet, jag kommer förmodligen inte blogga nått mer på ett bra tag, lr jag kanske hinner med ett inlägg till innan vi far till Stockholm =D
Ska vara med Maja, Tim och Emil i morron på kvällen tro ja, sen hade jag tänkt gå på fotvård på dagen, och kanske även hinna träffa Maja en stund.
Och på torsdagen äre ÄNTLIGEN FÖRSTA ISTRÄNINGEN!!  Som jag har längtat alltså =]
Drar med mig töntarna Maja och Johanna, som jag förövrigt inte träffat på 1000 år känns det som eftersom hon har vart i Stockholm. Det kommer säääkert bli kul =D
Och sen på fredagen far vi ju som sagt. Blir väl borta ett par dagar, vi har inte riktigt bestämt när vi kommer hem men :)

Nej hörrni, nu ska jag ta och duscha bort allt klorvatten ur mitt hår och sen ska  jag träffa Maja, som vanligt. Vet inte vad vi hittar på, men vi kände för att träffa nån ;)



I brist på annat slänger jag in en bild på jag och mi madre! =)

Kram (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0