I just can´t stop loving you

2009-08-08 @ 22:52:27

Sitter och äter popcorn och ostkrokar blandade i en skååål, mums....

Eftersom jag har aningens tråkigt tänkte jag göra en lista över...

5 saker ni inte visste om mig:

  • Jag säger aldrig saker som jag inte står för, oftast!
  • Jag blir äcklad av korv
  • Är innerst inne ganska osäker
  • Förlåter lätt!
  • Har lätt för att gråta

Nu tänkte jag göra en likadan fast med....
 
5 saker ni VET om mig (om ni läst min blogg fler än 3 gånger typ) :

  • Jag älskar skor!
  • Jag är blond..på utsidan och vissa gånger även på insidan
  • Älskar Sex and the city
  • Beroende av hockey
  • Att jag under sommaren varit baaaad på uppdatera!



Kram (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0