Måndag

2009-08-31 @ 14:35:22
Det är en sjuk Lisa som bloggar i dag. Tänkte att jag skulle skriva ett inlägg nu då jag ändå bara ligger hemma och snorar.
Har legat i soffan och sett Anna Pihl hela dagen. Får väl se hur jag börjar må i morgon, om det blir skola eller inte.

Känns ändå helt okej att skolan har börjat. Kan kännas rätt bra att vara tillbaka i verkligheten. Har bestämt mig att satsa stenhårt på skolan i år, eftersom det är sista året innan gymnasiet.

Helgen har varit rätt okej, var på bio i fredags med Tim, Emil, Johanna och Maja. Vi såg den nya Beck filmen, som enligt mig inte var någon höjdare. Sen for jag och Tim hem till mig och sov. På lördagen blev det middag på matfesten med Jonna och Maja, mke gott måste jag säga. Blev en thailändsk wook för alla tre:)
Sen gick vi hem och såg Anna Pihl en stund innan Heffa, Mago och Fritz kom. Då for vi en sväng till matfesten, men det var inget roligt folk där så vi cyklade vidare till Maja och avslutade kvällen där :)
Söndagen vaknade jag och var genomförkyld så det blev att ligga i soffan hela dagen.

Nej nu ska jag proppa i mig lite alvedon och se någon bra film! =)



Älskar dig Maja, även om jag inte är så bra på att visa det. Du betyder så otroligt mke för mig! Finns alltid här för dig!<3

Kram (L)

Kommentarer
Postat av: Vikkan

Tack ! :D

Det är klart du vågar, komigen ;)

Rött? :D

2009-08-31 @ 17:20:25
URL: http://emmaviktoria.webblogg.se/
Postat av: Vikkan

Tack ! :D

Det är klart du vågar, komigen ;)

Rött? :D

2009-08-31 @ 17:20:28
URL: http://emmaviktoria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0