Onsdag

2009-12-23 @ 23:46:15
Man ska ju hålla på traditionerna, visst är det väl så? Kanske därför jag är förkyld fjärde året i rad då. Förstår inte hur förkylningen alltid bryter ut sådär lagom till jul/nyår.
På tal om nyår, är det bara jag som inte är ett dugg taggad på nyår? Känner verkligen ingen pepp på det, men det kanske beror på att alla i min omgivning antingen är sjukt oplanerade eller redan har planer, så jag har faktiskt inget inplanerat än. Antingen blir det att fira med Maja, Linnea och Jenny, fara till hamn och vara med Ida och Pierre eller fara på fest med Julia och hennes gäng.

Och tänk, i morn äre julafton, eller faktiskt om 14 minuter! Har inte riktigt fått nån julstämning än, vilket jag inte tror jag kommer få heller.
Men nu ligger alla julklappar under granen och bara väntar på att få öppnas. Har faktiskt inte vart å klämt på nått av de, för då kommer jag fatta vad det är och då blir det ju inge spännande i morn!
Morgondagen kommer, som alla andra år innehålla Kalle Anka, mat (dock inte julmat), julklappar, en massa godis och som det ser ut nu, ännu mera snö!

Jag tror inte jag kommer hinna med att skriva något i morn, eller man vet aldrig. Men om inte så önskar jag er en god jul allihopa!

Kommentarer
Postat av: anneli

du vet att när man är muslim, som du, är det inte lagligt att vara gift med en 10åring?:*

2009-12-26 @ 01:08:16
URL: http://thakingandthaslave.blogg.se/
Postat av: Naat

Fiin blogg du har! <3

2009-12-26 @ 12:15:00
URL: http://naattisch.blogg.se/
Postat av: Hedvig

God Jul på dig=)

2009-12-26 @ 17:44:55
URL: http://hedvigsofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0