tisdag

2009-12-29 @ 23:51:25

God afton kära vänner!

Tänkte berätta för er söta bloggläsare, som för övrigt bara ökar i antal,  vad tomten kom med för julklappar i år.

  • Ny mobil
  • Träningskort på 360
  • Västerbottensring
  • Parfym
  • Ansiktskrämer och sånna saker
  • Pengar
  • Presentkort på Gina, åhléns och H&M
  • Sminklektion på Make Up Store
  • Platt/locktång (iCurl)


Är som sagt väldigt nöjd över alla julklappar!

I morn äre stan med Ida och Pierre som gäller, blir säkert trevligt!
Sitter och väntar på att jvm ska börja, och jag känner att jag kommer få stora problem med att hålla mig vaken. Ögonlocken börjar redan nu kännas tunga. Om jag får gissa kommer nog kvällen sluta med att lilla lisa somnar i soffan.
Ska ta mig nått kvällsfika nu tror jag så jag är sysselsatt en stund!!

Bild: Google


Den här lilla godbiten tillhör nu mina ägor. Ingick till och med gratis internet och spotify premium fram till påsk. Det gillas!


Kommentarer
Postat av: anneli

KLART SOM FAN ATT DE ÄR JAG

måttligt seriös också:*varje dag i veckan

2009-12-30 @ 00:27:53
URL: http://thakingandthaslave.blogg.se/
Postat av: johanna HÖÖK

Asså vad har du för fel LILLAgumman, uppdatera oftare!:*<33

2010-01-04 @ 23:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0