Maja gästbloggar, AGAIN

2009-12-18 @ 23:48:45
Tjaa de Maja som skriver.
Jag börjar ju typ ta över denhär bloggen eller vad säger ni?

Okej, vem gör roligast inlägg, Jag (Maja Stark) eller Lisa?

nu har töntarna sett klart Bonde söker fru, och jag valde att skriva ännu ett inlägg eftersom jag vet att ni alla vill ha mina meningar att läsa. Nu så ska jag ta lite godis eftersom jag betalade de åt lisa, men när jag kommer med de så får jag som tack: KÖPTE DU INGEN MARS? FAN VAD ÄCKLIGT GODIS!!!
sååå nästa gång får Lisa köpa godiset så hon blir nöjd.
Min nya plan är ju då att när lisa är dum så trycker jag de hårdaste jag kan på en av hennes finnar bara för att de är en stor smärta! då lär hon sig till slut att de inte är okej att klaga.


Jag är bäst.

Kärt barn har många namn, jag heter: Maja, Majsen, Majsii, Lillmaja och Starken.
alla älskar mig, förutom dom jag hatar:)

Nu ska jag snart börja dra mig hemmåt, nästa gång jag får chansen så ska jag gästblogga lite mer här hos Lisa, för jag vill ju att hon ska få högre statistik och så, och de får hon ju inte utan mina inlägg:*
Jag peppar ju morgondagen så ENORMT MKE! :D:D:D

Nu ska jag dra, adjö lovers.

/The one and only,  och mitt namn är Maja Stark, men de vet ni ju redan!



Pontus är min:*

Kommentarer
Postat av: majas lover

MAJA ÄR KUUUUNG <3<3<3

2009-12-19 @ 12:18:04
Postat av: MAJA ÄR KUNG

haha låt maja ta över bloggen! :D

2009-12-19 @ 12:18:35
Postat av: anonym

int för att va dum men maja var bättre på att blogga!

2009-12-19 @ 12:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0