Maja gästbloggar!

2009-12-18 @ 21:44:02
Tjaa!

nu äre maja som skriver. Eftersom jag lagt ner min blogg så väljer jag att skriva på Lisas.    
Hon gick på toa nu så då äre väll bara fritt fram med skrivandet:)
Jag lyssnar på låtar från TVserien Glee just nu, de är faktiskt jättebra musik som är me där!

Jag och Lisa har sett the Holiday nu, den va ju helt OK!
Imorrn ska jag träna, köpa julklappar (har int köpt en enda än!) sen på kvällen ska jag på bio med min lilla pontus och de söta paret julia och edvin, jättekul! Nuuu ska jag å lisa spana in nå fula bilder som är mycket värda att skratta åt, ha en toppenbra kväll, PUSS :*

/the one and only, Maja Stark <33<<3<<33<33<3333<3<3<



pontus är söt:*:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0