Majsii gästbloggar igen!

2009-12-18 @ 22:39:07
Tja era få läsare, jag vet att ni älskar mig och att när ni märkt att jag skriver ett inlägg lite dådå så kommer statistiken på denna blogg höjas rejält!
Nu lyssnar jag på en låt som lisa inte trodde fanns på spotify än, vilket retard...
anyway, nu väntar vi på tim tror jag.. eller han skulle typ komma snart men vem vet när de gäller killar.
Fråga: varför lutar killar på huvudet när dom tänker?
Svar: För att deras hjärnhalvor ska få kontakt.

hahah nae skoja baa.... eller så inte.
de finns en pojke som är bättre än alla andra, och vars hjärnhalvor har kontakt hela tiden hur han än lutar på huvudet. de är pontus och han är kortare än mig:]

Nu så kikar jag lite på TV:n, men sen så gör jag inte dådär jätte mke mer.
jag har tänkt på en sak... de är sjukt tråkigt att läsa bloggar där de står vad man har gjort eller vad man gör, de är roligare att veta vad man ska göra och sen berätta om de, så då ska jag inter göra den tabben.

Nu måste jag fixa en sak, kanske bloggar sen... MOHAHAHAHAHAHAHA.
adjö.
/the one and only, Maja Staaaaaaaark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0