never alone always alone

2009-12-06 @ 00:35:49
Sitter här med världens huvudvärk och känner mig allmänt risig, är det Johanna som har smittat mig med halsfluss kanske? Hoppas inte. Skulle vara rätt typiskt att missa julfesten.
I morn blir det att baka lussebullar, muuums. Kan ju bara hoppas att det går bättre än förra året...

Har suttit och klickat runt lite och insett att man inte kan få allt. Min mobil la ju av för någon månad sen, och sen dess har jag lånat en mobil av Ida, som inte riktigt är i sina bästa år kan man ju säga. Vibrationen funkar inte, headsetet glappar och 50% av knapparna är borta. Och mobilen som jag la upp tidigare visade sig vara en nyare verison av den jag har lånat och den har ju inte precis vart någon supermobil som min gamla var. Så jag har hittat en annan som jag faktiskt tror att jag kommer få.


Nej, nu ska jag krypa till sängs.


Kommentarer
Postat av: IDA

klaga du på min mobile vavavava?????????

2009-12-12 @ 22:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0