Onsdag

2009-12-16 @ 10:22:59

Shiiit, förlåt för den urusla uppdateringen, men har som haft lite fullt upp!
Måndagen innehöll brännanskolans luciatåg, där jag då medverkade, dock inte som lucia. Årets lucia blev Antonia och hon var otroligt fin måste jag säga!!
Under måndagen åt jag även mitt andra julbord för i år och det är bara att konstatera: Julbord är inte gott!! Eftersom ingen i vår söta släkt gillar julbord så blir det ett icke-julbord på julafton för våran del, vi kör på vanlig buffé, mycke mycke mycke godare!

Igår hade jag inte möjlighet att blogga, eftersom vårt internet låg nere för vi ska byta leverantör(säger man så?) eftersom vi är less på att det tar ca 638504584 minuter att klicka upp en hemsida och då den väl kommer upp blir det "denna länk är bruten". Det har börjat gå oss, framför allt mig, på nerverna så vi har bytt så nu är internet så snabbt att jag knappt hänger med.

Ni kanske undrar varför jag bloggar lite konstig tid, nu borde jag ju egentligen vara på slöjden och bygga på min fiiiina bokhylla, men icket. Jag sitter i mediateket med ett gäng killar som även dom har valt att skippa slöjden. jag måste ju bara få säga en sak: Jag behöver ALDRIG mer ha slöjd!!
Ett riktigt hallelujah moment för mig, som har väntat på den här stunden i...hmm, få se nu, typ sen nian började, alltså i augusti.

Ikväll är det ju julfest för skolans 6or och 7or, vilket inkluderar mig lillebror och jag har fått tillstånd att platta håret på lill pajken. Han kommer bli sååå söt...skulle jag tro!

Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska hitta på nu, det är en halvtimme kvar tills alla andra och till min stora förtvivlan går det ju inte gå in på apberget på skolans datorer, sååå,..de får nog bli facebook ett tag ist.
Sen upptäckte jag nu att vi är inlåsta(?) i mediateket, nån måste komma och låsa upp från utsidan för att vi ska komma oss ut. Niice och sitta här med boysen....typ.
< en av pojkarna jag just nu är inlåst med.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0