Söndag

2009-12-13 @ 13:32:19
Vart som ni ser inget mer inägg igår, men då kommer ett  nu istället.
Gårdagen var helt okej, for iväg på hockey för att än en gång se AIK förlora...det är för bedrövligt alltså! Och att publiksiffran inte överstigit 5000 på vääääldigt länge är även det en katastrof!
Igår slog jag, Julia och Maja slag i saken och anmälde oss till suppe resan till Lule i januari! Är otroligt taggad!!
Efter matchen gick jag och Julia hem till mig och käkade middag och bara snackade. Guud vad tiden gick fort, vips va klockan 10 så då följde jag henne till busstation.

Jag hör från alla håll och kanter att "nu är jag klar med alla julklappsinköp". Är det bara jag som inte ens har börjat inhandla julklappar? Jag börjar känna att jag kanske boooorde göra det snart? Fast jag måste hursom helt vänta på att barnbidraget ska komma in på kontot först, och det kommer in det 20e så det blir att panik shoppa någon dag före julafton, men eftersom jag bara ska köpa till mamma, pappa och lillebror så blir det nog inte så svårt...hoppas jag!

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, sen får vi se vad dagen har att erbjuda!


Fredagsmys med Johanna<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0