Tisdag

2009-12-08 @ 20:22:32
Känner ingen riktigt blogglust just nu egentligen. Sitter och pluggar kemi för fullt, även om det ska erkännas att det inte går speciellt bra, datorn lockar mer...

Satt och pratade med Anneli på msn samtidigt som jag filurade på vad isotoper är och kom den vad jag för tillfället tyckte var en smart idé, att fråga Anneli:


Känns som att jag får vända mig till någon som faktiskt vet, orkar inte slå upp det i kemiboken, så där kommer min bästa vän Google in i bilden!

Önska mig lycka till på provet i morn, behöver all lycka jag kan få!


Kommentarer
Postat av: anneliannelianneli:D

man kan ju alltid gissa... :]



lycka till:)

lär ju gå jättebra med tanke på hur mcyket du har "pluggat" idag:D

2009-12-08 @ 20:28:04
URL: http://thakingandthaslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0