Tisdag

2009-12-21 @ 19:47:26
Känner att uppdateringen under jullovet kanske inte kommer vara den bästa, men nu äre full rulle! I morn blir det att gå in på stan och inhandla julklappar, men har fortfarande ingen aning om vad jag ska köpa till mamma. På kvällen vare tänkt att jag skulle städa, men jag bytte bort städningen mot att fille ska slippa följa på stan och köpa julklapparna, han ger mig bara pengarna. Så då slipper jag ju som sagt städa, så det blir att fara till Tim skulle jag tro. Blir säkert mys!

Dagen har spenderats med Maja på ladan. Hyfsat kul men kallt! Var och kollade då pj hade träning och just denna träning skulle lillen stå i mål...söt pajk det där!

Nu blir det att klä julgranen och dricka glögg med mi familia!

Älskar dig lillan!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0