Tisdag

2009-12-22 @ 15:52:49

Jahap, då var årets julklappar inköpta! Är riktigt nöjd och hoppas även dom som sa få dom blir nöjda! Mitt sällskap på stan var Maja och Johanna, och såhär i efterhand kanske jag borde be om ursäkt för mitt humör i dag. Men jag var stressad och trött och då faller humöret, men tur att Maja och Johanna är så förstående och bara skrattar åt mig!
Köpte även lite presenter åt mig själv i dag, kände att jag var värd det. Det blev en ögonbrynspenna, sminkborttagning, nagellack, ansiktskräm och trosor!



Ska bli spännande och se hur den här krämen funkar på mig. Den är tydligen gjord för ungdomar, den tar bort orenheter, återfuktar och lugnar huden. 69kr på apoteket.

Nu ska jag ta och städa mitt rum så min broder kan dammsuga där, sen blir det att slå in julklapparna och tvätta min klänning. Efter det får vi se om jag hinner iväg till älsklingen ett tag. Får hoppas det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0