Tisdag

2009-12-01 @ 14:50:57
Idag blev det ingen lång skoldag för mig, eftersom jag kände mig risig så jag for hem efter första lektionen. Har provat febern och det visade sig att jag hade 38,1 så vi får väl se hur jag känner mig i morn, om det blir någon skola eller inte.
Igår skrev jag ju om att det inte komme någon snö och att det bara regnade, men vad möttes jag inte av i morse då jag steg upp? Jo, snö!

Nu ska jag inte göra som Johanna gjorde då hon låg hemma efter att ha vaccinerat sig, hon tog kort på sig själv och la upp på bloggen. Vilket jag inte har tänkt göra. Så kul ska ni inte få ha!

Kommentarer
Postat av: johanna

kul lisa.........<3

2009-12-01 @ 19:57:11
URL: http://johannaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0