Bullbak

2009-07-09 @ 14:15:36

Denna dag kommer att innehålla bullbak åt min kära mor....vad gör man inte för pengar? Även om det värsta som finns är att baka bullar. Dock ska jag inte baka vanliga hederliga kanelbullar, utan det blir två olika sorter som man gör i långpanna. Får väl se om de blir en ny favorit. Men som sagt money talks!!
Men eftersom att vädret inte är det bästa så passar det väl ganska bra.
I morron peppar vi för Boviken beach soccer 2009! Okej, kanske inte såå lockande att glida runt på stranden och spana i bikini då man hellre tar på sig långkalsonger under jeansen (shhh, det talar jag aldrig om att jag har på sommaren!). Så vi får väl se vad det blir för en slags outfit i morron, men dit ska vi! Om vi så ska måsta ta på oss dunjackor!

Neej, nu börjar bulldegen vara färdigjäst!
Ha en bra dag!




















Kram (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0