Fredag

2009-07-17 @ 17:54:27
Jahap kära vänner, då vare ett taf sen ja blogga igen. Men till hösten ska jag verkligen ta tag i dena här bloggen, göra en total makeover på den, skriva mer osv!
Önskemål på vad ni vill se mer i bloggen skulle uppskattas :)

I kväll blir det nog lugnt, är ju trästocks men vi får väl se om ja orka pallra mig dit. Tror jag ska dit i morron me Maja.
Och i morron kommer ju Jonna thaslave hem från Gothia =D=D<3 Har inte hört av hon nått så jag vet inte hur det har gått för dom, men jag får fråga ut hon då hon kommer hem :)

Snart gissar jag att min söta bror kommer cyklandes med mat som jag tvingade han att åka iväg och köpa :]
Så ha det så bra i det just nu fina sommarvädret, men man vet aldrig om en timme kan det spöregna så glöm inte paraplyet =O

Kram (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0