Måndag

2009-07-06 @ 15:57:40
Jaa, nu var det ju ett tag sen jag bloggade, men jag har mer eller mindre bott på stan i helgen. Var där onsdag och torsdag på dagen, sen var jag där hela fredagen och hela lördagen, och även en snabbis på söndagen.
Väääääldigt trevligt måste jag ju erkänna.

Under helgen har jag även fått en näradödenupplevelse! Den upplevelsen fick jag då jag åkte en karusell på, använder thakingandthaslaves namn på stadfesten, starreferren. Karusellen, i form av ett typ skepp som gungade, och som till slut gungade över ett helt varv, var bland det jävligaste jag har gjort. Näradödenupplevelsen kom då skeppet stannade upp och ner i luften. Jag var helt säker på att jag skulle falla ur och att mitt liv skulle vara ett avslutat kapitel. Men mig blir man inte av med så lätt, utan jag kunde kliva av karusellen några varv senare helt oskadd.

Fredagkvällen spenderades med Johänaa, Tim och Emil. Otroligt trevligt. Såg Erik Hassle då vi kunde konstatera,  efter att ha stått näästan längst fram, att han är verkligen inte snygg den där mannen alltså. Men sjunga det kan han!
Sen flumma vi runt ett tag och snackade med lite folk och så. Hann även med att åka en karusell med Emil, dock inte skeppet. Johanna och Tim åkte en annan som jag inte ens kan kolla på utan att må illa.

Lördagkvällen var jag på stads med Jonna. Hade lovat lill flickan att hon skulle få se Darin, så det var ju bara att ta plats...dock inte längst fram vid scenen då det var alldelens för mycket av skrikande tjejer som just loooooove Darin. Så vi satt på behörigt avstånd från dessa.
Men måste säga att han var bättre än jag trott =)
Senare på kvällen träffade vi Tim och Emil för lite karusellåkande.  Efter ca en halvtimmes övertalande och mutande fick Emil och Tim med sig Jonna upp i skeppet. Ojojoj vad kvinnan skrek alltså! Men jag är glad att jag inte åkte, för som sagt, efter första gången lovade jag mig att det var den sista!
Sen var det bara för mig att gå och köpa en rem åt Jonnagumman eftersom det ingick då hon åkte skeppet....
Kvällen avslutades med filmen Bortspolad hemma at my place.

Även på söndagen infann sig jag och Jonna, även kallad Tha slave, på starreferren.
Jonna köpte en tröja med texten "Jag kan inte få sparken, slavar måste säljas!". Fanns en rad olika sådana dära tröjor med olika text, bl.a en med texten " I norrland är myggen så stora att det är skönt då dom suger" och en annan "Det var bättre förr då kvinnor var kvinnor, män var män och fikus var en krukväxt"
Jag gjorde en sån här tatuering som typ bara sitter i en vecka lr nått =P



Neej nu ska jag ta och klä på mig, i kväll blir det att träffa min älskade fågelunge =D<3<3<3<3

Kram (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0