Onsdag

2009-07-29 @ 18:24:16
Okej, bara för att Anneli tjatar ska ja skriva ett inlägg.
Har gjort ganska mke dom här dagarna då jag inte har bloggat.
I lördags sov Linnea, Maja och Jenny här. Sjukt roligt, måste göras om!!
Var hos Jonna i boviken i måndags, det var riktigt längesen jag hade så kul alltså! Lisa+Jonna= ...ojojoj!
I går firade jag och älsklingen 4 månader tsm, så han tog med mig på restaurang. Mke gott! =) Sen gick vi hem till mig och bara tog det lungt, såg film och myste.
I kväll ska jag träffa Jonna och Maja, Jonna ska nog sova här. Vet inte vad vi ska hitta på men nått kul blir det säkert!
Det är ju så himla fint väder nu, ÄNTLIGEN! Är så fruktansvärt less på regn så! =D

Nu har ni fått en tråkig liten uppdatering, men tänk såhär, i höst kommer bloggen bli så snygg och bra att Blondinbellas blogg kan slänga sig i väggen! Hah.

Tack och adjö, leva eller dö?!
 misstolka inget, jag älskar mitt liv.. =D



Kram (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0