Onsdag

2009-07-01 @ 12:53:28
Nu mina kära vänner äre stadsfesten som väntar dom närmaste 4 dagarna! Peppa!! =D
Känns väl kanske inte såå lockande i dag med tanke på att det är 30 grader varmt, men eftersom det här var enda dagen Johanna kunde gå så får jag väl ställa upp för min lilla fågelunge =)


Blir ju som sagt att spendera både fredag och lördag kväll där. Har inte riktigt koll på vilka artister som är där på fredag, men jag vet iaf att Darin är där på lördagkväll, och det vet jag inte av den anledningen att jag vill se han, utan för att Jonna vill se han....hur hon nu kan vilja det, haha!
Nae men det kommer säkert bli mke trevligt, det är det ju alltid då man har med sig lilla Jonna :)
Gissar att jag inte kommer hinna uppdatera speciellt mke under helgen, skriver nog till veckan.

Sug och svälj, trevlig helg =D

Kram (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ASSÅ LISA DU HAR INT ÄNS HÖRT LÅTEN SÅ DU KAN INT SKRIVA "SUG OCH SVÄLJ, TREVLIG HELG" FÖR FAN:O

2009-07-01 @ 22:17:20
Postat av: Anonym

DU FATTA JU INT DE ROLIGA MED DE:O

2009-07-03 @ 10:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0