Tisdag

2009-07-14 @ 13:48:52
Hahahh asså oh my god alltså! Min blogg har typ dött lr nått. Statistiken sjunker ju fortare än Titanic!
Men jag har verkligen inte hunnit blogga.
Mer eller mindre hela helgen spenderades med Johanna, Tim och Emil. Fredagen var vi i Johannas husvagn och såg film. Rec och Disturbia. Mke trevligt.
På lördagen styrde vi våra moppar mot Boviken. Snacka om kaos alltså. Jag och johanna stog fan i kö vid badet i en kvart för inge bilar tog sig förbi.
Lyckades i alla fall ta oss till min husvagn där vi väntade in Tim och Emil och sen drog vi till badet. Vart aningens besvikna faktiskt. Var inte alls så kul som vi trodde de skulle vara. Inget roligt folk lr nått. Så vi gick tillbaka till husvagnen.
Satt där och chillade ett tag innan vi bestämde att Tim och Emil skulle dra in till stan och hyra film osv.




Bilden från norran

Kvällen bestog av film, halloween, som kunde vart bättre. Bad, där killarna var sååå kaxiga. Klart dom skulle bada, inte var det kallt! När vi väl stog ute på stenarna och skulle hoppa i vare då inte boysen som var i först! Dom stog uppe på stenarna och frös.....men till slut så.
Sen vart det några kubb matcher också innan vi for hem till stan.

Jaa, sen har det väl inte hänt så mke mer.
Ska ta och gå ut och sola ett tag, för första gången på typ två veckor lr nått! =D

Kram (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0