Tisdag

2009-07-07 @ 19:24:49
Sitter just exakt at the moment och ser Michael Jacksons typ.....begravning/ceremoni. Egentligen slöseri med tv tid, eftersom att den senaste timmen har man fått följa bilen med Michaels kropp, som kör till placet där ceremonin ska hållas, samtidigt som nån random människa sitter och kommenterar i bakgrunden. Denna random människa säger i sin tur ännu mera random saker som man inte ens orkar lägga tid att lyssna på.
Men nu har den tydligen börjat, och jag upptäckte just att den inte textas, så engelska snillet, ja jag pratar om mig, får försöka förstå vad han säger. Just för tillfället har ja bara uppfattat att han pratar om Michael Jackson.....Känns aningens sjukt att cirukus 18 000 personer sitter och ska hedra någon som dött. Kan dom inte, precis som vi vanliga människor, bara följa den via tv? Det spårar typ. Visst, han var/är ju King of pop, men vad? Hade han inte dött hade han fortsatt vara hatad, dissad och alla hade fortsatt tycka att han beter sig som en lätt psykiskt störd person? Men nu är det utbytt och nu har han gått från, som jag sa hatad och dissad, till spårat hyllad och alla verkar blunda för alla saker han gjort som var helt wierda. Nu ska han hyllas som värsta hjälten, fastän de egentligen fortfarande tycker att han var knäpp.

Aja, ska inte ägna mer rader åt han nu.
Var som sagt hos Johanna i dag, och vi for ju och hyrde Titanic eftesom jag aldrig sett hela filmen.
Även om lilla Måns kom in och förstörde stämningen lite så rullade ändå ett par tårar ner för min kind, inget ovanligt i sig, men ändå =)

Kram (L)

Kommentarer
Postat av: jenny

sv; HAHA linnea är söt:]!<3

2009-07-08 @ 22:24:48
URL: http://jennyskoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0