Torsdag

2009-07-23 @ 12:51:21

Det här trodde ni inte va,? Att jag skulle vara back in bloggvärlden så fort va? =D
Nae men igår vare ändå rätt okeej. For upp till Maja efter middagen och eftersom jag var så fruktansvärt uttråkad så tog vi min lilla moppe och drog ut en sväng. Först for vi upp på maxi och köpte glass, sen vart det en tur till Morö backe där vi skulle leta rätt på Anneli tha king. Men eftersom  jag bara visste gatan och inte nummret hon bodde på så for vi runt där och skrek på kvinnan att hon skulle visa sig. Men ingen Anneli kom fram så efter två varv runt snöstigen ( Nu vet jag att alla Tha king fans kommer rusa till snöstigen och göra detsamma som vi gjorde, så sorry Anneli om du har en massa skrikande fans där ute nu! ), lämade vi morö backe för att dra vidare till A-torp men där vare öde öde och åter öde så vi for hem. Var inte hemma speciellt länge innan vi tog det cooliga beslutet att vi skulle dra till campingen för att joina Tim och Martin. Satt där typ en timme lr nått sen tog Tim min moppe och for å kolla nått, vette vare va, men iaf så började jag Maja och Martin vandra längs vägen mot Norrhammar. Väl där mötte vi upp tim igen och efter många om och men gick vi hem till Tim och såg film. Den var ändå riktigt bra. Eller det var kanske en lätt överdrift eftersom Maja och Martin aldrig kunde vara tysta så istället för att se film var dom bara allmänt jobbiga, dvs dom var sig själva! =)

Jaa, det var väl min går kväll kan man väl säga. Ska väl ta och äta nån slags frukost/lunch nu innan det blir middag!

Kram (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0