1 månad

2009-11-24 @ 17:37:31
Om exakt en månad, vad gör jag då? Ja, förmodligen sitter jag och äter äcklig julmat och väntar på att få öppna mina julklappar.
Det är helt sjukt, men det är alltså bara en månad kvar till julafton. Får väl hoppas på lite mer snö än vad det är nu...eftersom det är ingen snö alls just nu.
Det jobbiga är att nu måste man ut på stan och leta julklappar, vilket måste vara det absolut jobbigaste/tråkigaste som finns. För det första äre svårt att hitta nått bra som inte kosta allt för mycket, för det andra svider det att spendera pengar på andra än mig själv. Själviskt kanske, jag vet. Men vaddå, det är ju mycket roligare att lägga pengar på sig själv än nån annan, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0