Äntligen!

2009-11-13 @ 15:17:30
Emil och Tim, äntligen har jag överbevisat er!!!!
Dessa pojkar har en längre tid påstått att hjärnans storlek kan jämföras med två knytnävar. Jag har med stor möda försökt att förklara att detta inte stämmer, men icket, dom gav sig inte. Men idag fick jag det äntligen bekräftat! Hjärnan kan visserligen liknas med två knytnävar, dock är det inte storleken som menas då, utan mer utseendet. Så mina små gossar, jag har och kommer alltid vara bättre än er! I alla fall smartare. Nu fick jag det sagt i alla fall!!! Och jag ska erkänna att jag känner mig väldigt nöjd!                             






Hittade även en annan bild som stämmer väldigt bra ihop med verkligheten!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0