onsdag

2009-11-18 @ 18:13:45
Alltså det svåraste som finns måste vara att börja ett blogginlägg? Jag vet vad jag vill skriva om men inte hur jag ska börja!?
Aja, hur som haver, min onsdag har rent vart ett helvete! Började med två timmar träslöjd med vår så underbare lärare christer...huvva!! Lyckades ta mig igenom det, sen vare so som är riktigt kul så det gick ju som bra. Efter lunchen vare Idrott och jag var väl sådär lagom taggad. Under lektionen fick jag två stenhårda bollar i huvudet så jag var tvungen och sätta mig ett tag för det börja snurra och jag började må mer illa ( mådde illa innan också).
Sista lektionen var kemi, fick stanna kvar ett tag efter lektionen eftersom jag har missat så mycket, men nu är jag med i matchen igen.

Ikväll blire å gå iväg till syrran å mata hennes djur. Huvva, den där ödlan skrämmer mig...
sen måste jag ju se bonde söker fru ju! Jag vet, det är pinsamt, men det är faktiskt bra.

Tror faktiskt  jag ska sova ett tag innan maja kommer hit, är sjukt trött!!


Sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0