Måndag

2009-11-30 @ 15:48:25
Då var det måndag igen då och en heeeel skolvecka framför sig. Får hoppas den går fort så det blir fredag, då jag ska träffa mina underbara tjejer!!
Kändes som det var riktig julstämning på skolan i dag. Bakade pepparkakor på hk:n sen var vi och tränade till lucia i kyrkan.
Då lucia träningen var över och jag skulle cykla hem i spöregnet(notera att jag skev spöregn och inte snöstorm, vilket jag borde göra eftersom det är december i morn, men inte en snöflinga så långt ögat når!), så hade min cykel såklart punka så det var trögt nanting att cykla hem!

Ska snart börja med maten eftersom jag ska fara och ta sprutan mot svinis..känns väl sådär lagom kul. Sitta där och vänta bland massa skrikande småbarn känder väl inte överdrivet lockande.
Sen blir det väl att plugga kemi, vilket egentligen är bortkastad tid, eftersom jag aldrig kommer lära mig allt till på onsdag. Kanske mer värt att lägga den tiden på att plugga på spanskan som jag faktiskt kan lyckas med om jag bara vill. Känns som att jag inte har något liv på veckorna eftersom jag måste plugga typ varenda kväll fram till jullovet... men ah, skit samma, han fan ändå inget annat liv. ( jag var oseriös, det var inte en emokommentar om hur mycket jag hatar mitt liv)


Mina snygga pepparkakor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0