Fredag

2009-11-20 @ 17:59:44
Guuud ändå så skönt med helg!!
Känns som att jag behöver vila upp mig till nästa vecka då vi har två prov, fysik och engelska. Fick förövrigt igen vårt oförberedda engelskaprov i dag, och det gick över förväntan faktiskt. 4 poäng ifrån mvg, alla rätt på hörövningen. Uppsatsen hade jag väl kunnat göra bättre, fick g+ på den, men ändå, jag känner mig riktigt nöjd ändå!

Igår var det som sagt hockey, då AIK för engångs skull vann! 7-4 blev slutresultatet. Mycket rolig match faktiskt!

Kvällen kommer spenderas med Maja. Vi ska ta det riktigt lugnt, se idol och hyra nån film. Blir nog en tidig kväll för mig i kväll, är trött naanting!

Måste bara få berätta om en sak som Johanna sa i dag på skolan!
Jag: Men guud, nästa helg äre skyltsöndag!
Johanna: Va, ofta?!? Vilken dag?

Dagens humör: trött
Dagens frisyr: uppsatt i en knut
Dagens smink: concealer, foundation, ögonskugga, mascara, eyeliner
Dagens borde: har redan gjort dagens borde, som var att städa
Dagens klädsel: just nu har jag bara på mig min ljusrosa morgonrock
Dagens planer: bara ta det lugnt
Dagens materiella vill ha: kläder
Dagens längtan: Umeå nästa helg!!!!
Dagens fundering: tänkte på det här på biologin; vi säger att man inte lär sig gå då man är liten, måste man lära sig då  man blir äldre, eller kan man det bara då?
Dagens personer: Johannagumman<3
Dagens beroende: spotify
Dagens roliga: Johannas skrattanfall på svenskan
Dagens låt: Reason to cry- Takida
Dagens bild: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0