fredag

2009-11-13 @ 14:51:37
Hejsan hoppsan!
Då var det äntligen fredag och helg!! Och ingen hemskt hände fastän det är fredag den 13e! Fast mina planer gick åt skogen. Var tänkt att jag skulle vara med Ida i dag, men hon hade redan lovat Pierre. Så ist blir det att vara med Johanna. Eftersom jag kände mig så generös i dag så bestämde jag mig för att bjuda henne på middag. Så det blir middat at my place, sen dra ut och träffa lite roligt folk. Skulle det mot förmodan bli tråkigt så promenerar vi nog hem till maja, där även Jenny och Linnea är.

Lördagen då? Jaa, den är fortfarande oklar. Om inte min söta mamma inte ska köpa sittplats åt oss vette tusan om det blir någon hockey. Verkar vara dåligt med kul folk som ska dit, men.
Smsade Julia och frågade, så hon är mitt sista hopp, hehe.

Jaa, annars då? Dagen flöt på som vanligt. Planerade lite inför nästa vecka då 9A ska stå i caféterian. På tisdag äre jag och min grupp, och jag kan lova att det blir riktigt go fika!

Dessa goda cupcakes kommer finnas i caféterian på tisdag!

Nu ska jag plocka bort lite i mitt rum och sen gå ner och ta mig en lussebulle....muuuums, me like!

Kommentarer
Postat av: Li<3

haru bakat de? :)

Asså dom cupcaks var as goda ! :D<3

2009-11-17 @ 17:48:59
URL: http://larssonl.blogg.se/
Postat av: Li<3

vars hittade du receptet? :) <3

2009-11-19 @ 17:37:40
URL: http://larssonl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0