isn´t it obvious

2009-11-11 @ 20:41:46

Vem tänker du på? mig själv
Vem är din bästavän? maja, johanna och ida
Vem förlåter du aldrig? en...
Vem pratade du med på msn sist? Anneliiii<3
Vem ringde dig sist? tobbe
Vem skrev det 9:e smset till dig? Martin
Vem önskar du var med dig nu? Han vet vem han är
Vem var din första kärlek? Minn jag faktiskt inte

Vem ringde du senast? mamma

Vem sov du senast hos? minns faktiskt inte. kan ha vart då vi var i anjas lägenhet

Vem längtar du mest efter? tim

Vem drömde du om inatt? haha johanna

Vem vill du sova bredvid inatt? tim

Antal timmar du sov inatt? 7 kanske

Antal människor du skulle offra livet för? finns många!
Pratar du med personen du senast kysste? Inte just nu, nej
Vad åt du senast? fiskpinnar

Vad gjorde du klockan 2 i natt? sov

Vad är det roligaste du har gjort i veckan? Inget

Det bästa som har hänt? ...

Det sämsta? ...

Har du haft sex? Vem vet...

Har du en bästa vän? ja det har jag!

 

Nämn någon som gjorde dig glad igår Tobbe

Är du redo att satsa på ett förhållande nu? Njaa...

Är det okej att gråta? ojaa!!

Vad ser du framemot? Helgen

Favorit tv-serie? Sex and the city

Foavorit film? Finns många

Hatar du någon? ja tyvärr

Älskar du någon? vet inte, tror det.

Skulle du om du kom undan med det kunna döda någon? nej!!

Är du svartsjuk? jaa, jävligt!...tyvärr

När grät du senast? Igår!!!

Hur mår du just nu? har mått bättre...men jag har mått sämre

Gjort nåt du ångrar? ojaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0