@Johanna

2009-11-21 @ 22:15:57

Nu sitter jag och Johanna och bara nööter dator.
Var ett jävla liv för typ 5 minuter sen, då Johanna och Filip var tvungen att byta blöja på Måns, vilket var en upplevelse!! Johanna var inte lugn alltså! Den där kvinnans temprament är inte att leka med!

Vi har även hunnit med att se wallander och äta typ världens godaste fruktsallad. Filmen måste jag säga var en av dom bättre faktiskt. I alla fall av dom nyare.
Tror vi ska Sex and the City filmen, sen blire nog inte så mke mer eftersom morfarn min ska komma och hämta mig så det fick inte bli så sent.

Hade tänkt se om jag hittade nån skitgammal bild på lillgumman som jag kunde lägga ut,, men tyvärr hittade jag ingen sådan..

Nej, nu ska vi ta och göra något roligt....eller så roligt det kan vara då man är i Myckle.
Kanske skriver då jag kommer hem.

Väntaa, dom magiska orden har inte kommit än....



Tack och hej. leverpastej!

Citat a lá Ödlan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0