Maja<3

2009-11-18 @ 21:15:56
Kvällen blev otroligt lugn. Maja kom förbi åsså gick vi till Karro och matade tha animal, och såklart glömde jag ta kort! Sen gick vi å checkade in nya hemmakväll...guuuud så mke godis, var typ det första man tänker på då man kommer in!
Efter en snabb visit på hemmakväll, gick vi hem och såg bonde söker fru.
Tror att jag ska göra en tidigkväll och gå och lägga mig nu. Eftersom min mor och far tyckte jag har varit så sur och nere köpte dom en veckorevy till mig, så jag ska krypa ner i sängen och läsa den, sen ska jag soooova! Fast jag har haft svårt å sova typ hela veckan, vilket är ganska konstigt eftersom jag är jättetrött! Men jag sover, vaknar, sover, vaknar osv.

oooooj, vi har 45 engelskaglosor till i morn. Har jag pluggat på dom då? Nae.
Men va fan, jag orkar verkligen inte. Men faktiskt, så har jag skrivit klart min recension. Den vart ärligt talat inte så bra, men eftersom boken inte heller va så bra så får den duga.

Sov gott! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0