måndag

2009-11-16 @ 17:58:28
Jaha kära läsare vad gör ni en sådan här grå och tråkig dag i november?
Själv ska jag snart hoppa in i duschen och sen kommer maja och jag gissar att vi parkerar oss i soffan framför kvällens hockeymatch, Lule-AIK.
Blev ingen skola för mig idag, hade så ont i huvudet så jag sov nästan hela dagen.
Tog även en promenad till min syster som instruerade mig eftersom jag ska vara ödle/katt vakt i veckan. Blir spännande det! Ska ta ett kort på det lilla odjuret och lägga upp på bloggen sen.

Nu ska jag duscha så jag hinner innan maja kommer indrällandes och börjar gå igenom vårt skafferi vilket hon gör ungefär...varje gång hon kommer hit!


Älskar denna flicka oändligt mke!! -->

Kommentarer
Postat av: johanna

älskar dej me!<3

2009-11-16 @ 19:37:03
URL: http://johannaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0