Måndag

2009-11-23 @ 16:03:56
Helt okej dag i dag faktiskt, även om jag hade problem att sova i natt. Somnade vid 2 nång gång, var verkligen inte trött! Antingen är jag jättetrött eller så är jag pigg och kan inte sova. Det finns som inget mellanting, det är antingen eller. Men hur som helst, jag var inte överdrivet trött då jag steg upp imorse heller så.
Idag fick vi se Flugornas Herre, filmen alltså. Om jag säger såhär, den var svart-vit, spelades in på 60-talet och var nääästan lika dålig som boken, blir ni förvånade?

har väl inte hänt så mycket annat roligt i dag faktiskt. Blir att gå ut och gå, sen plugga. Känns väl ändå rätt okej.
Ska väl ta och börja middagen,känner ingen blogglust just nu.
Slänger in lite bilder från dagens mattelektion ist.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0