Mätt som en plätt

2009-11-22 @ 20:18:07
Det är en äckligt mätt Lisa som bloggar nu. Men kan man vara annat efter en middag på Tatung? Blev tre små rätter och friterad banan med glass för mig. I morn blire att gå ut en långpromenad kan jag ju lova. Sen har jag tänkt önska mig ett 6månaders träningskort på 360. Känns som jag kan behöva träna lite, så äre någon gullig släkting/familjemedlem som läser detta så kan jag ju säga att ett träningskort verkligen skulle uppskattas!

Sitter just nu och umgås med m in fysikbok, men vi kommer inte så bra överens just för tillfället så jag tror att jag ska gå ner till mina päron som sitter och ser Johan Falk.

Btw, jag har faktiskt namnsdag i dag!! Lisa Cecilia Melander!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0