Onsdag

2009-11-11 @ 17:24:33
Eftersom Brännanskolans elever är så otroligt smart så fick vi ledigt efter lunch! Nae, inte riktigt så var det, men hur som helst inläsningsdag efter lunch. Då for jag och fågelungen min hem till mig och åt lunch, sen blev det att baka en kladdkaka att tjocka oss med framför en Wallander film. Mycket mysigt!
Var ju som sagt hemma igår, och bara för att man är borta en dag missar man typ mycket. Har svenskaläxa att göra, sen har vi tydligen engelska och spanska, men jag har då ingen aning om vad vi ska göra, så jag tror faktiskt jag skiter i det.
 
Börjar som smått tagga hockeyn i morn. Träffa Ida, Julia och dom andra tjejerna. Sen har jag och Ida en liten sak som vi planerat som vi veeeerkligen taggar, visst gumman? Faan vad coola vi är!

Mamma har pratat om att ta med mig på stan och shoppa kläder (sånt säger man ju inte nej till?) sen köpa sittplats på hockeyn. Men vi får väl se. Dyker något roligare upp kanske jag hänger på det istället. Som sagt det får framtiden utvisa.

Kvällen måste jag väl ägna åt flugornas jävla herre! Seriöst, måste vara den sämsta bok som någonsin skrivits? Man fattar verkligen ingenting!!
Sen har jag även lovat min älskade Maja att umgås med henne också. Hon lär få se bonde söker fru med mig! Får ju inte missa det.

Nu äre plugg som gäller...plugghästen satsar!


Go if you wanna go,
stay if you wanna stay
my heart´s not a game you can play with
and put away.



take you records, take you freedom, take you memories
I don´t need them
Take your space and all your reasons
but I´ll think of you.


Kommentarer
Postat av: kungeeeeen

hästen där... de är fanjag:]



nu får du fan va nöjjjjjjjjjjjjjjjjjdddddd över den finiga kommentarennnnnnnnn:::):):):)

2009-11-11 @ 18:45:03
URL: http://jagärbäst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0