Onsdag

2009-11-25 @ 16:10:31
Fyy faaan så trött jag är! Det är helt sjukt! På vår sista lektion, som är kemi, hade jag rent stora problem att hålla ögonen öppna. Ska jag vara ärlig tror jag till och med att jag slumrade till nån gång. Sen att min hjärna inte kan lagra den information vi får på kemi/fysik lektioner gör ju inte saken bättre.
Ikväll ska jag inte göra nått annat än plugga! Som vanligt skjuter jag upp pluggningen till sista kvällen, så det blir att nöta in fysiken så jag inte kommer in i klassrummet och har ingen aning om nått. det brukar tyvärr vara så.

Hur som helst, dagen i dag har vart helt ok. Luciaträning, slöjd, so, idrott, kemi.
Jag och Johanna har gått runt hela veckan och taggat Umeå, för på lördag drar vi!!

Tänkte lägga in lite snygga actionbilder från dagens idrottslektion då vi spelade volleyboll!


Ser på nått konstigt sätt ut som att jag inte har nån bh på mig typ, haha
men jag kan ju bara meddela att så inte är fallet!







Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jo, dom är ju skit söta ju =)

2009-11-25 @ 23:12:29
URL: http://maaalla.blogg.se/
Postat av: tha king

SVAR: va, jag skriv fan varendaaaaaaaaa dag på bloggen?

du vet du hur jävla bra jag är på sticka :O?

bäst i världen fan

2009-11-26 @ 16:02:44
URL: http://thakingandthaslave.blogg.se/
Postat av: aanneli

svar: var fan årets sanning?

halsduk? FÖR enkelt!

2009-11-27 @ 15:54:08
URL: http://thakingandthaslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0